Lelaki :)
22.9.11 ❖ 8:36 PM ❖ 0 talks




everyone have their alternative in all aspects and they are better in good choice or bad choice.but if they really intelligent,dilligent they massive choosing the goods.

oke,dalam bab lelaki ni banyak sebenarnye yg aku nak post adalah care or how im choosing the man for boyfiee..kalu nak sentuh pasal suami aku xkahwin lagi.


LELAKI ITU MESTILAH:

#1 beriman
the most malay girl nak.kekadang adelah sampai rase macam lelaki beriman memang perfect and memang rasa macam bertuahlah tht girl dapat lelaki macam tu.tapi dalam kes aku kalu lelai itu beriman or ALIMS memang lelaki direct reject kalu tahu aku nak request dari ye.so for my boyfie,u must cukup syarat;baligh,rukun imn+islam kau lengkap and the most jgn GATAL.

#2 setia
the most malay girl nak.xkire status girl dah exist ke belum,yg dieorg pikirkan mesti lelaki itu loyalty macam dyeorg loyal dgn password FB dyeorg.bagy aku setia memang penting sebab kalu x memang SAHlah lelaki itu just nak mempermainkan perasaan perempuan.if ada lelaki macam tu and berdepan dgn SHUE.aku will automatik FORBID hang ari muke bumi ini.

#3 yg fullfil
the most WANTED and aku pon tergolong same.aku lebih suke lelaki macam tu yg selalu fullfil permintaan aku walaupun kekadang die xmampu tpi at least please TRY.ek.kalu xnak its sokey syarat yg ats ALHAMDULLILAH.awak nak tu awak nak ni.thanks awak saya akan jaga mende ini sampai bile.

#4 romantik
the most kot tapi aku kurang la bab2 romantik ni.nak ROMANTIK bialah status MARRIED.baru best.aku sebenarnye geli dgn lelaki yg jiwang tahap gabang macam bosan kalau ade je text2 macam tu kat telepon.
kalu boleh nak romantik bekena pada hidung.bia masa tu giler2 sesuai and aku dgn sedianye akan melalui saat itu.

#5 pandai
xkirelah pandai dari segi apepon tapi yg penting lelaki tu pandai tapi lebih happy kalu lelaki tu pandai dalam pelajaran,pandai joking,pandai ambil hati aku and pandai ambil hati makbapak aku.tapi pandai ambil hati penting bagi aku sebab ofcos aku akan happy je and kalau boley nak forever dgn awak.kalu makpak aku mereka akan automatik merestui if boyfie aku pandai dalam pelajaran.CAPITAL E dgn aku sapa lagi pandai.^^'.

#6 comel
credit to tomey.haha.aku suke macam hang.ahah.tapi aku macam CAPITAL E lagi comel in relationship.:)
comel dgn spent time dgn aku sopmo.

ek.ada xmacam itu aku nak!haha.kidding.
to my CAPITAL E :)boleh awk jadi macam ni.


OLDNEW

 photo e10acee6-374b-4577-ba48-d44673cd0b9f.jpg
Adios Earth-lings! Welcome to my blog! Please be nice here n don't forget to follow me, k?

Hello im Shuamoieyy, 18 years young ,(?)
yOu are awesome :) Muuuaacch .
TUTORIAL HERE ♥
bold underline
Find Me:FACEBOOK ♥ FORMSPING ♥ TWITTER ♥ KAWAN BLOGGER ♥ GROUP BBB ♥









Eza
fiey
Esya


Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other:
Edit :Shu