thanxss freind
14.7.11 ❖ 10:37 PM ❖ 0 talks
tarikh 14.07.2011 nie tarikh ANNIVERSARY shue dan gula gula hati shue . btw thanxss for WAN ANISS , ZATTY ,SHAI , AND FAEZAH my BFF  coz say congratulation at me .

 nie contoh my BFF ANISS , say congratulation at FACEBOOK for me 
 BTW THANXSS anis , aku syg gila kat mg freind .
 and , korang nak tahu . hary juge kiteorang pergy maen futsal .
huh ! letih gile . btw happy sangad . shue tak sangke , ahue pandai jugak tendang bola . cayalah . 
(bangge diri) . memng happ gile arh hary nie .
okey sampai sinie jew kot .
kaylah . laen kali shue post agy story about shue okey .
dadaaaaaa .
LOVEUALL <3


OLDNEW

 photo e10acee6-374b-4577-ba48-d44673cd0b9f.jpg
Adios Earth-lings! Welcome to my blog! Please be nice here n don't forget to follow me, k?

Hello im Shuamoieyy, 18 years young ,(?)
yOu are awesome :) Muuuaacch .
TUTORIAL HERE ♥
bold underline
Find Me:FACEBOOK ♥ FORMSPING ♥ TWITTER ♥ KAWAN BLOGGER ♥ GROUP BBB ♥









Eza
fiey
Esya


Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other:
Edit :Shu