FUCK YOU
26.5.11 ❖ 1:15 PM ❖ 0 talks
Alaaaa alaaaaa alaaaa
kenape lah ngn budak budak zaman sekarang suke sangad nak jage
tepi kaen Orang?
susah la dapat Oram mcm nie ?
JELOUS tengOp kaen Oram . !
sebab tu la nak gatal nak jage tepi kaen Oram .!
HOO ! kau ingat kau bagus la ehh ?
kau iugad kau da besar sangad da kew ehh ?
kalau aku nie SOMBONG pun susah kat kau ke?
tak kan ? kau tuh mak bapak nenek mOyang tiri aku ke uh ?
Bukan kan ??? HAHAHA ! yang kau suke sangad bergOssip pasal aku tuh
pesal ha ? pagi siang malam asyik nak GOSSIP jew kam !
HAHA ! WTH ! WTF 
Patut mulut bau lOngkang , saje jew nak buruk kan aku .
PIG ! benci aku ngn KAU
PIG ! pun pandai jage mulut , yang kau manusia mcm HARAM !
Nielah akibatnye mak bapak tak pandai jage anak ?
OPPPSS ! termaen makbapak pulak ?
ALAAAAH ! budak mcm kau , budak baru nak UP !
Biaselah kam, kalau nak UP , nak HOT nak MARKET tu ?
Sebelum tu nak kene burukkan name aku dulu kam .
kan kan kan kan ! HAHAHAA
kau JELOUS eh ngn aku ?
kenape ? bagi 100 sebab ?
ALaaaaa Alaaaaaa Alaaaaaa
jangan jadi KOYA TAHAP BABUN sangat lah !
AdOOi ! nie ciri ciri Orang yang selalu menyusah kan Oram . !
'_________'


OLDNEW

 photo e10acee6-374b-4577-ba48-d44673cd0b9f.jpg
Adios Earth-lings! Welcome to my blog! Please be nice here n don't forget to follow me, k?

Hello im Shuamoieyy, 18 years young ,(?)
yOu are awesome :) Muuuaacch .
TUTORIAL HERE ♥
bold underline
Find Me:FACEBOOK ♥ FORMSPING ♥ TWITTER ♥ KAWAN BLOGGER ♥ GROUP BBB ♥









Eza
fiey
Esya


Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other:
Edit :Shu