kepale hOtax cap blue ,
11.4.11 ❖ 6:13 PM ❖ 0 talks
hey u all na tau ta aede dax sOrang dax classmate aku kan , memang kepale hOtax cap blue arh , aku shit arh , diye tuh , ade kew patut diye cakap kat aku , zatty , anis , faana ,n syai da tade dare kes kiterOng suke keluar lepax . kOrang tahu sape yang aku maksud kan tuh ,nie dax nim name diye syahir kau na kenal nanti aku pOst picture diye kay kat bawah kOrang tengOp sendiri arh , ta abis lagi nie na stOry pasal diye nim , syahir nim dalam kelas kan diye nim selalu menyampux bile cikgu ngn ngajar ngajar aww , memtang2 la diye nim bOley la dikate kan clever jugax la , tapi yang aku ta tahan mulut diye tu la , kOrang na tau agi pe yang diye kate kat aku n kawan2 aku , klau pegi karOeke ngn sex2 mu eah , tObax sedap sex2 mu layan aku OOp , sex2 mu kan murOh , Ou memeng natang arhh laki ginie , benci la aku , lau aku ade insurans pOtOng mulut ye hOO aku pOtang dOs , pi gitu ar . anOx Orang ekpun . .
SABOR JEW LA ADE CLASSMATE GITU . .

nie tOh ea dax tuh . SHIT DAMN MUCH .



OLDNEW

 photo e10acee6-374b-4577-ba48-d44673cd0b9f.jpg
Adios Earth-lings! Welcome to my blog! Please be nice here n don't forget to follow me, k?

Hello im Shuamoieyy, 18 years young ,(?)
yOu are awesome :) Muuuaacch .
TUTORIAL HERE ♥
bold underline
Find Me:FACEBOOK ♥ FORMSPING ♥ TWITTER ♥ KAWAN BLOGGER ♥ GROUP BBB ♥









Eza
fiey
Esya


Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other:
Edit :Shu