brOken again
21.4.11 ❖ 8:40 PM ❖ 0 talks
hari nie aku dipermaenkan lagi oleh lelaki sudah beberape kali aku dipermaenkan mungkin sampai ke 20 kali kOt baru aku serik .betape stupid nye aku selame nie memang percaye GILEBABI kat diye . aku ingatkan ye dOp same ngn laki2 laen , rupenye same belake . kOrang tahu ape yang diye buat kat aku ? meh aku stOry pasal nim . .

semalam 20/4 dia mintax clash ngn aku , aku tax bOley na tidOr n aku nangis semalam cOz memikirkan hal nim betape aku sayang yekat diye . semalam aku tak buat pepe keputusan. cOz aku na tahu why diye mintax clash , keesOkkan hari yealu pergi sekOlah n aku pergi jumpe ngn diye. bincang2 ngn diye kiteOrang tadi clash , gembire nye haty aku saat tuh .lepas kiteOrang date diye cakap ,diye tamO balik agi , diye na pegi library na study , aku faham tahun nie diye kam na exam PMR aku ta na kOngkOng diye sangat takut diye stress kan sO, aku biar kan je diye pergi , aku pun heran tibe2 jew diye change , diye lebih rajin ulang kaji sekarang . aku bersyukur diye da berubah , mase aku tunggu bas kat luar , aku lepax la ngn kawan2 diye ,yang aku heran ye why diye hanye study sOrang2 , kadang2 3 Orang . kawan diye yang lagi 2 Orang tuh ade sekali lepax ngn aku ,
aku jadi was-was ngn diye lame tuh kawan diye yang 2 Orang tuh pergi library . aku na ingin tahu pe yang diye uad kat library , aku ajax la kawan diye nim yang sOrang lagi pergi tengOp diye , but tak sempat cOz ayah diye da datang ambix .
aku buad keputusan aku na pergi tengOp sOrang .aku bukak jew pintu library muke diye terpanpang kat depan aku tengah bergurau sende ngn dax perempuan , Of cOuse la aku jelOus aku kan awex diye , aku terus tutp pintu dan keluar balik dudux kat bus stOp .dalam hati aku penuh rase hampa , kecewe , sedih , aku na nangis hat situ jugax , but aku tahan aku tanak jadi lemah depan Orang ramai , yang ade kat bus stOp tuh ,

kemudian diye n kawan diye 2 Orang yang terlibat same tuh menipu keluar . kOnOn nye na pujux aku , diye terus menafikan diri nye tak bersalah , kOnOnnye diye bercakap ngn awex kawan diye , kalau awex kawan diye takkan semesre tuh . dengan aku diye ta semesre tu . diye ingat aku BODOH , HELLO , I'M NoT STUPID oKEY ! !

dalam bus , aku nangis di dalam hati sOrang2 , tade sape yang tahu betape sakit nye aku mase tuh ,kecuali TUHAN .

sampai jew umah , aku terus naex pergi mandi n terus kunci diri aku dlam bilik .menangis again sOrang2 . aku tahu aku ta sempurna , aku banyak menyakid kan hati diye , but aku seOrang manusia always made wrOng right, kalau ade salah diye perlu tegOr kan jangan buad aku mcm nie . ape salah aku , .

AKU MUNGKIN AKAN BELAJAR DARI KESILAPAN

MY PoEM

HELLO WORLD WITHOUT LOVE
GOOD BYE BROKEN HEART
HELLO HONEST FREIND
GOOD BYE EX-BOYFRIEND
ITS TIME TO CHANGE MY LIFE


OLDNEW

 photo e10acee6-374b-4577-ba48-d44673cd0b9f.jpg
Adios Earth-lings! Welcome to my blog! Please be nice here n don't forget to follow me, k?

Hello im Shuamoieyy, 18 years young ,(?)
yOu are awesome :) Muuuaacch .
TUTORIAL HERE ♥
bold underline
Find Me:FACEBOOK ♥ FORMSPING ♥ TWITTER ♥ KAWAN BLOGGER ♥ GROUP BBB ♥









Eza
fiey
Esya


Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other:
Edit :Shu